Fotografieworkshop Blijdorp

Wil je beter leren fotograferen? Tijdens een dagje Blijdorp ben ik je fotografie-coach en help je met je fotografie.

Ik organiseer een fotoworkshop in de mooie dierentuin Blijdorp in Rotterdam. Jij kunt daar bij zijn. Je gaat dan een hele dag met me op pad in Blijdorp.

Wil je resultaten van deelnemers zien? Kijk hier eens voor een impressie van de deelnemers van mei 2018.

Geplande data voor deze workshop zijn: zaterdag 2 oktober 2021 

Als een workshop al vol is, dan kan je op de reservelijst komen. Ook als je als eerste wil weten weten over een nieuwe datum. Vul dan even dit formulier in.

Ik laat je zien wat er allemaal bij komt kijken om goede foto’s te maken van de dieren in de dierentuin. Waar let je op en welke techniek gebruik je waar? Dit is een echte doe-dag, waarbij ik je fotografie coach voor de dag ben.

We verzamelen bij de entree van het park om 9:30 en vervolgens starten we deze dag met koffie met wat lekkers en een korte theoretische introductie, we willen immers zo snel mogelijk gaan fotograferen. Tussendoor bespreken we tijdens de lunch de voortgang en we eindigen de dag rond 16:30 met een nabespreking met een borrel of frisdrank.

Wat vinden deelnemers van deze workshop?

Wij hebben een reisje naar Kenia geboekt en daar hoort natuurlijk een safaritrip bij. Om alvast in de stemming te komen en mijn kennis, die ik bij Mischa op de basiscursus heb opgedaan, weer eens op te halen, vond ik het een goed plan om mee te gaan naar Blijdorp. De manier waarop Mischa de groep bij elkaar hield, enthousiast uitleg gaf en steeds dingen in de groep gooide van: let op je ISO, denk aan je sluitertijd, houd je diafragma hoog etc, etc. zette je goed aan het denken en met een mooi resultaat. Ik ben weer helemaal bij! Mischa bedankt
Cor
“Ik vond het een erg geslaagde dag. Na een korte introductie+uitleg snel aan de slag, en tijdens het fotograferen werden we ook goed begeleid, er was genoeg persoonlijke aandacht en ruimte om vragen te stellen. Je enthousiasme werkt aanstekelijk, ik heb echt het gevoel dat ik weer een stapje verder vooruit ben gekomen met fotografie. Bedankt!”
Mariska

Waarom kiezen voor HeelHollandFotografeert?

Natuurlijk zijn er meer fotografen die een fotocursus geven. Er is echter een groot verschil tussen fotograaf zijn en mensen leren fotograferen. De vraag is dus wil je een docent die het er een keertje bij doet of wil je iemand die fulltime bezig is met fotografiecursussen en workshops?
Mischa de Muynck, de fotografie-coach van HeelHollandFotografeert heeft ruim 14 jaar ervaring als docent fotografie en heeft inmiddels duizenden mensen fotografieles gegeven. Mischa is zelf opgeleid aan de Kunstacademie en heeft daardoor zicht op zowel het technische als het vormgevende aspect van de fotografie.
Geen droge kost tijdens de lessen, maar praktijkgerichte voorbeelden in begrijpelijke taal. Belangrijk is dat je plezier hebt in de fotografie en Mischa zorgt daar voor!

Foto’s zien en een verslag lezen van een vorige workshop? Klik hier om het verslag op mijn blog te lezen.

Wil je weten wat opdrachtgevers en cursisten van mijn fotografie en manier van cursus geven vinden? Lees de referenties eens.

Je inschrijving is definitief als je van mij een bevestiging hebt gekregen. Door het invullen van een aanvraag ga je akkoord met de algemene voorwaarden betreffende het cursusaanbod van Mischa de Muynck Fotografie. De workshop gaat door als er minimaal 5 deelnemers zijn. Je krijgt ruim vooraf bericht over de details van de dag en waar we afspreken. Eventueel is het dan mogelijk om af te spreken om samen te rijden.