Wil jij ook betere foto's maken?

  • Maak jij ook graag mooie foto’s van je vakanties, de kinderen of je huisdieren?

  • Of wil je een stapje verder en maak je graag mooie foto’s in de natuur of in de stad?

  • Baal je er wel eens van dat je dat ene leuke moment weer niet vast kon leggen met je camera?

  • Baal je dat je foto’s onscherp zijn, of dat de foto niet goed belicht is?

  • Wil jij je camera zo leren kennen dat jij precies weet wat je bij welke omstandigheden moet doen?

  • Wil jij indruk maken met jouw prachtige foto’s?

Dan is deze online fotocursus perfect voor jou!

Deze online fotocursus is geschikt voor iedereen die meer wil weten van zijn of haar camera, maar voornamelijk beter wil leren fotograferen. Het maakt niet uit of je een spiegelreflex, systeemcamera of een (compact)camera hebt. Als het maar een goede camera is, waarbij je verschillende instelmogelijkheden hebt.

In de online lessen leer ik jou hoe je de camera als gereedschap moet gebruiken. Je leert kijken en zien. Je krijgt allerlei hulpmiddelen om fotografisch boven jezelf uit te stijgen. Dus nooit meer balen dat je foto’s niet goed zijn! De cursus bestaat uit 21 e-books, 32 videolessen met ruim 5 uur aan videomateriaal en je krijgt honderden voorbeeldfoto’s te zien met uitleg welke techniek is gebruikt.

Hoe volg je deze cursus?
Deze cursus volg je op je eigen tempo. Dus wanneer jij tijd en zin hebt. Je volgt de cursus terwijl je in de trein zit op weg naar je studie of werk, in het weekend, overdag, of ‘s avonds, op je laptop, tablet of mobiel. Je kan deze cursus zelfs volgen in een hangmat op een Grieks vakantie-eiland!
Je volgt deze fotocursus dus in je eigen tijd en tempo. Je bent niet afhankelijk van bepaalde dagen of uren. Wil je een pauze? Dan kan dat! Wil je méér doen op één dag? Dat is natuurlijk ook mogelijk!

Inclusief opdrachten
In deze cursus zitten ook verschillende opdrachten. Zorg dat je die uitvoert, door te oefenen met de kennis die je opdoet in deze cursus leer je nog meer.

Persoonlijke feedback op je foto’s
Wil je goede onderbouwde feedback op je foto’s? Dat kan! Je kan bij deze cursus een module bijboeken. Als je dat doet dan maak ik twee persoonlijke video’s voor je waarin ik je foto’s bespreek. Dat zijn foto’s die je deels maakt naar aanleiding van opdrachten die bij de cursus horen. Maar je stuurt ook vrije foto’s in. In de video’s geef ik commentaar op je foto’s én krijg je nog meer tips en trucs van me om je foto’s nog beter en mooier te maken!

Voor een meerpijs van slechts €50,- maak ik twee persoonlijke video’s waarin ik jouw foto’s bespreek.

Quotes van cursisten

Corine: “Het was erg leerzaam en ik ben weer helemaal enthousiast geworden rondom fotograferen. Je uitleg is erg verhelderend en voor iedereen toegankelijk. Zeker een aanrader!”

Joram“Waar wij zelf over elke stap moeten nadenken, komt het er bij Mischa zo makkelijk uit! echt een vakman op zijn gebied! Ook de manier van les geven is erg aangenaam, en als je vragen hebt tussendoor neemt hij ruim de tijd om het uit te leggen, net zo lang tot je het snapt. kortom ik kan je zeker aanbevelen een cursus te volgen bij Mischa!”

Anky“Inspirerend, motiverend, kundig en enthousiast.”

Frans“Er zijn dingen die je gewoon moet doen. Dit is er een van!!!”

Je volgt deze cursus op het online leren platform van HeelHollandFotografeert

Op mijn nieuwe online leren platform staat deze online cursus. Je kan hier meer online cursussen vinden. Studeren in je eigen tijd en eigen tempo is geweldig!
Alle online cursussen vind je op het online leren platform van HeelHollandFotografeert.

Wat krijg je?

21 EBOOKS BOORDEVOL INFORMATIE

 In de 21 ebooks staan ruim 150 pagina’s met duidelijke uitleg, inclusief heel veel voorbeelden en foto’s.

32 VIDEO’S BOORDEVOL INFORMATIE

Iedere les wordt ondersteund door één of meer video’s waarbij het nog duidelijker wordt! In totaal is er in de 32 video’s 5 uur videomateriaal beschikbaar!

HONDERDEN VOORBEELDFOTO’S

In de ebooks en video’s komen honderden voorbeeldfoto’s voorbij. Bij deze voorbeeldfoto’s staat duidelijk de gebruikte techniek uitgelegd. Ook dit is weer een extra leermoment.

Wat leer je allemaal tijdens deze online cursus fotografie:

  • Hoe de camera werkt
  • Wat betekenen de verschillende standen op je camera
  • Wat sluitertijd is
  • Wat diafragma is
  • Welke ISO stand de beste stand is
  • Hoe je een goed belichte foto krijgt
  • Hoe je scherp stelt en onscherpe foto’s voorkomt
  • Hoe je beweging kan bevriezen
  • Hoe je dynamiek in je foto krijgt
  • Hoe je de witbalans de baas wordt en blijft
  • Waar de speciale standen (zoals bulb) op de camera voor dienen
  • Wat is het histogram en wat doet het
  • Wat beteken die getallen op je lens
  • Welke lens moet je kopen (of niet)
  • Wanneer gebruik je die ene lens
  • Waar let je op bij de aanschaf van een nieuwe camera
  • Welke accessoires heb je nodig (en welke niet)
  • Wat zijn de compositieregels
  • Wanneer wijk je af van de regels
  • Hoe gebruik je de nabewerkingssoftware
  • Is de interne flitser van de camera bruikbaar (ik verklap alvast: ja)
  • Heeft een externe flitser voordelen
  • Of en hoe je de M stand van je camera gebruikt
  • Wat is het verschil tussen jpg en RAW
Aan het einde van deze online fotocursus ken je je camera, weet je wat je in moet stellen in welke situatie en maak je de mooiste foto's!

Online fotocursus

119
  • éénmalige kosten, levenslange toegang!
  • Online fotocursus
  • 21 ebooks 
  • 32 video’s met ruim 5 uur informatie
  • Gegarandeerd betere foto’s
  • Voor een meerprijs van slechts €50,- maakt Mischa twee persoonlijke videos waarin hij jouw foto’s bespreekt.

Wat maakt deze cursus anders dan andere online cursussen?

Ik weet het. Er zijn meer online cursussen beschikbaar. Waarom zou je dan voor deze kiezen?
Ik heb al mijn jaren en kennis als fotograaf én als fotografiedocent samengebald om deze cursus te maken. Het is zeker niet alleen een ‘leer je camera kennen’ cursus. Ik leer je tijdens deze cursus ook kijken, geef je tips om nog betere foto’s te maken en laat je zien wat er mogelijk is met nabewerking. Ook laat ik je wel zien hoe de interne flitser van de camera werkt én wat het verschil is met een externe flitser.

Daarnaast is het uniek dat je een optie bij kan boeken waardoor je persoonlijke feedback krijgt op je foto’s. Je krijgt dan gewoon twee persoonlijke video’s waarin ik je foto’s bespreek!

Over Mischa en HeelHollandFotografeert

Zelf fotografeer ik al bijna 20 jaar. Ik heb de kunstacademie afgerond én geef al meer dan 11 jaar fotografiecursussen. Duizenden mensen hebben inmiddels met veel plezier een cursus, workshop of fotovakantie bij mij gevolgd. De jaren van ervaring in de fotografie én het les geven daarin hebben ook mij veel geleerd. Al deze kennis heb ik gestopt in deze online fotocursus. Met de ebooks die boordevol voorbeeld foto’s staan en met de video’s en de vele tips & trucs, leer jij hoe je je camera goed gebruikt én geweldige foto’s maakt

Mijn begin en mijn fouten in de fotografie
Ook ik ben ooit begonnen met fotografie. De informatie die toen beschikbaar was, werd gefragmenteerd aangereikt. Ik moest dus dingen uitproberen en ging af en toe fotografisch behoorlijk de mist in. Door mijn ervaring alsook die van duizenden cursisten weet ik waar de foutjes liggen die beginnende fotografen maken. Als je deze cursus volgt maak jij die fouten niet! Jij weet na het volgen van deze cursus waar je op moet letten!

Veelgestelde vragen over deze fotocursus

Als je een spiegelreflex camera hebt of een systeemcamera zit je zeker goed. Als je die niet hebt, heb je een camera nodig die uitgebreide instellingen heeft zoals sluitertijd en diafragma. Neem bij twijfel even contact met op, dan adviseer ik je!

In principe wel, maar een deel van de theorie en praktijk kan je dan niet uitvoeren. Als je geen problemen hebt met kleine technische beperkingen dan kan je dus deze cursus goed volgen. In de cursus krijg je ook informatie over aanschaf van camera’s en lenzen. Dus je kan dan zelf kiezen of je een andere camera aan wil schaffen en welke dan.

Zodra je ingeschreven bent en betaald hebt krijg je  toegang tot het online gedeelte waar je de video’s en ebooks kan bekijken. De ebooks en video’s kan je vervolgens onbeperkt bekijken op je computer, tablet of mobiel.

Ok, dat is fijn. Deze online fotocursus zet de mogelijkheden van de fotografie netjes op een rij. Het is een perfect naslagwerk om terug te kijken. Je zal er nog jaren plezier van hebben. Ook als je al een keer een basiscursus hebt gevolgd zal je zien dat je plezier hebt van deze online cursus

Dat ben ik dus, de maker van deze online fotocursus. Ik ben aan de kunstacademie opgeleid en verzorg al meer dan 11 jaar fotocursussen en workshops. Duizenden mensen heb ik geleerd om een betere foto te maken. Als je nog meer wilt weten kijk dan hier.

Vul het contactformulier even in, dan krijg je een antwoord van me.

Ja, dat kan! Schrijf je direct in en je kan direct na betaling starten. Dan kan je vandaag nog aan de slag!

Het is bij deze online fotocursus mogelijk om na aanmelding een extra optie bij te boeken. Als je deze optie aanschaft krijg je instructies hoe je zorgt dat ik je foto’s krijg. Ik maak dan een persoonlijke video waarin ik jouw foto’s bespreek en je tips en trucs krijgt om je foto’s te verbeteren. Dit is een unieke optie!
Deze optie zie je niet staan als je de online fotocursus boekt. Dat is zo omdat je deze alleen kan boeken als je de cursus al volgt. Zodra je de cursus volgt wordt direct duidelijk hoe je deze optie bij kan boeken.